Online Marketing Specialist (36-40 uur)


Krijg jij energie van de combinatie van strategie en uitvoering? Weet jij op een creatieve manier een boodschap over te brengen en zijn afkortingen als SEA, SEO, CPC, OAS en CAC jou bekend? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!

ONLINE MARKETING SPECIALIST
36-40 uur


Binnen deze functie ben je verantwoordelijk om de online werving van kindsponsors en fondsen voor Compassion Nederland naar een volgend niveau te tillen. Je prioriteit ligt bij strategie en invulling van de betaalde online kanalen. Je houdt je bezig met het opzetten en valideren van de online customer journey, online brand management, het ontwikkelen, implementeren en optimaliseren van marketing campagnes en het meten en analyseren van bezoekersdata voor het optimaliseren van de conversie. Kortom: Jij bent een specialist in het online activeren en in beweging brengen van onze doelgroep.

Aandachtsgebieden:

  • Doorvertalen van plannen van diverse teams naar online strategie en inzet van alle betaalde digitale kanalen.
  • Overzicht bewaken van alle online paid activiteiten.
  • Analyseren en evalueren van resultaten om lopende en toekomstige campagnes te optimaliseren - in je beslissingen over the next best step staat data centraal.
  • Opstellen van briefings voor online campagnes, inclusief redactie advertenties en SEA teksten voor ons online marketingbureau.
  • Adviseren van collega's en teams op het vlak van organische content binnen campagnes en SEA, SEO en CRO.
  • Hands-on inzet van Google Analytics en Paid Social.
  • Meewerken aan het uitbouwen en optimaliseren van de online sponsor journey.

Nieuwsgierig geworden en meer weten?


 

Stuur je motivatie en CV vóór maandag 12 oktober naar vacatures@compassion.nl t.a.v. Ilja Boeije.