Geef ons feedback


Heb je feedback of een klacht over de werkwijze of werkprocessen van Compassion?
Laat het ons weten. Wij gebruiken jouw input graag om onze werkwijze en
service te verbeteren.

De procedure

  • Je krijgt binnen 1 werkdag een bevestiging van je klacht.
  • Je klacht wordt binnen 5 werkdagen telefonisch of schriftelijk beantwoord. Bij een telefonisch antwoord, bevestigen we dit nog schriftelijk als je dit wilt.
  • Als we voor je klacht contact op moeten nemen met een project of kantoor in een veldland, krijg je binnen 6 weken antwoord.
  • Je kunt altijd beroep doen bij het Management Team van Compassion.
  • Dien je klacht in via telefoon
    (055-5994422) of het formulier:

Compassion gaat bewust en verantwoordelijk met je persoonsgegevens om. We verzamelen en verwerken alleen gegevens die nodig zijn om onze missie uit te voeren en onze service te verbeteren. We beschermen je gegevens, zullen ze nooit verkopen en delen ze nooit met derden zonder een juridische verwerkersovereenkomst. Ook kun je je altijd afmelden en op ieder moment gebruik maken van je wettelijk toegekende rechten. Dat is de korte en bondige versie van onze privacy verklaring. Via deze link kun je lezen hoe Compassion precies met je persoonsgegevens en privacy omgaat.


* Verplichte velden